lördag 24 april 2010

Vernissage ABF i Rättvik, Måndagsmålarna.

Idag hade Måndagsmålarna vernissage i ABF-lokalen i Rättvik Det kom faktiskt oväntat många besökare och organisatörerna var tvungen att kila till affären och fixa mer bubbelvatten och tilltugg. Intresset var stort hos besökarna och det kom många frågor.


Jag blev så överraskad av alla besökarna så jag tog bara kort på dom. Jag glömde totalt bort att ta kort på alla målningarna - utom mina egna. Snacka om brist på ödmjukhet. Så fort det blir vardag skyndar jag dit och tar kort på målningarna. Lovar.

27/4: Nu har jag lagt till bilder från utställningen som lovat. Utställningen pågår till 3 maj så passa på att titta in.

Passa på att gå in på Lisbeth Engbergs hemsida http://documplus.se/ där hon skriver utställningen.

Inga kommentarer: