onsdag 2 februari 2011

Mandala nr 18, dag 4


Idag hade jag svårt att slita mig från målningen fastän det var en sådan fin och solig dag med plusgrader t o m. Helst hade jag velat vara inomhus och måla hela dagen men en granne sade åt mig på skarpen att jag borde gå ut och lapa lite D-vitaminer. Så jag gjorde det och fick en vidunderligt skön promenad i solskenet på Siljansisen.

Men sedan skyndade jag mig in och återvände till färgerna. Jag är långt ifrån klar, men lite kurbitskrusiduller lyckades jag plita dit i alla fall.

I morgon blir det inget måla av för då ska jag till Falu lasarett och kolla hur det fortgår med hjärtsvikten. Och så ska vi passa på att hälsa på en god vän som ligger inne där. Den vän som fick Mandala nr 16 Energy Wheel, som visas i ett inlägg här på bloggen som jag gjort tidigare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

me like!! Du är duktig, syrran!! /G

Kiara Och Kovu sa...

Ja den är jätte fin...

Brittis sa...

Tack.
Jag kommer att fortsätta så fort jag får någon timme över. Och så ska det helst vara dagsljus.