fredag 16 mars 2012

Vernissage i Mora Kulturhus i morgon (forts)

Nu blir jag verkligen nervös!

I FaluKuriren idag står det att 25 konstnärer, både amatörer och professionella, lämnat in alster (max 3 st) till Vårsalongen i Mora Kulturhus. Den enväldige juryn Mathias Kristersson valde ut 9 utställare, däribland är jag! Och i morgon är det vernissage 13 - 15.

Jag är så nervös och överväldigad att jag nästan kryper ur skinnet. 9x3=27. Det innebär 27 alster varav 3 är mina! Jisses! Jag känner mig som en katt bland hermelinerna. Mina ben kommer att vara som spagetti i morgon då jag åker dit.

Jag måste nog koka mig en kopp kaffe till. Och läsa artikeln i tidningen en gång till.

2 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

Det kommer att gå så bra så. Men varför är bilderna så små när man klickar på dom?

Brittis sa...

Reklambladet? Vet inte. Jag knöck bilden från Kulturhusets hemsida.